20 juli 2006

Varning: hungrig sms-tjuv lös!

För en stund sen kom det till min kännedom att det går en hungrig sms-tjuv lös. En sms-tjuv som anser att sms som är ämnade för mig är jättegoda och äter dom i ett nafs. Tydligen smakar sms från vissa nummer extra bra och dom slukar denna sms-tjuv alltid, medan det från andra nummer kan slinka ner en munsbit här och där, beroende på hur hungrig denna sms-tjuv är för tillfället...

Denna sms-tjuv har fått vissa vänner till mig att tro att jag inte har tid för dom för att jag aldrig svarar på deras sms. Dom kan ju inte veta att sms-tjuven har ätit upp deras sms, och att jag som sitter där och tycker att det var väldans vad vissa vänner ignorerar mina sms, inte har en aning om att en sms-tjuv just fått middagen serverad...

Denna sms-tjuv har varit lös i över en månad, nu är det dax att han/hon hamnar bakom lås och bom eller åtminstone får föda på annat sätt. Mina dammråttor under sängen kanske är delikata?

Inga kommentarer: