06 april 2007

Uppdatering

Oj. Här har det stått stilla. Inte en enda rad har skrivits på väldigt, väldigt länge. Det ändrar jag på nu.

Påsken är här och jag varvar jobb med lite ledighet, och så ytterligare lite jobb. Det fungerar bra. Har jag firat påsk i Lund de senaste åren, så får det väl betraktas som en tradition. Och nysa av pollen, det kan jag ju göra lika bra här som hem-hemma...

Har idag lärt mig att det inte är smart att göra stora tuggummibubblor i motvind, man har sen tuggummi över hela kinden, i värsta fall klibbar håret ihop också... Så kära ni, undvik det!

Förövrigt träffade jag S på Malmborgs klockan fem förra fredagen. Coolt. Vi har inte setts på flera år och det var hennes första besök i Lund... Alla befinner sig på Malmborgs klockan fem på fredagar, även Uppsalabor.

Annars då? Jag har börjat att ta tag i mitt liv. Kommit igång ordentligt med träningen, och så har jag bestämt planer för hösten. Jag lämnar mitt kära Lund och flyttar till Karlskrona. Jajemen. Det ni!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj, va spännande med karlskrona! vad ska du göra där? åka ubåt?
kram!