18 oktober 2006

Fixat badrum och lite värme tack!

Då ska vi se.
Sen sist jag skrev här har det hänt mycket. En grej var när jag satte syrrorna på blodcentralen i arbete när jag lämnade blod. Gott folk, se till att ni äter ordentligt innan ni gör en samhällsinsats. Nä, jag svimmade inte. Jag var bara lite yr. Och kritvit i ansiktet. Ingen bra kombination tydligen...


Jag har förlorat mitt prickiga badrum. Mina älskade färglada prickar. Nu har vaktis istället slitit upp golvet och det ser riktigt äckligt ut. 10 dagar, sen kan jag borsta tänderna, duscha och gå på toa. Undra vad dom ska pilla med idag. Lägga in klinkers och golvvärme? Eller kanske sätta in den där lyxiga inredningen som M intygar att han har specialbeställt åt mig?
Det återstå att se. Just nu är det total-äckel.

Raggsockor + duntofflor, filt och värmeljus är numer standardutrustningen för att klara av en kväll på rummet. Slå på värmen vaktis! Men som plåster på såren så har jag numer en fungerande persienn. Tacksamt när man jobbat natt och ska sova på dagen.

Livet rullar på, och det är rätt härligt...
Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jaså du har varit och skänkt lite blod! Det var duktigt, må jag säga. Men min personliga erfarenhet är att man INTE ska äta innan, för det man äter spyr man ändå bara upp ;) Kram Carro