11 augusti 2007

Trögfattad hjärna

Har svårt att få någonting att hänga ihop. Ena stunden är jag och packar upp mina saker i Karlskrona, andra stunden är jag i Lund och käkar middag med mina korridorskompisar och helt plötsligt befinner jag mig på jobbet och förväntas att ha energi till att vara vaken hela natten. Fattar ingenting. Hur allt kan hända på en och samma dag men ändå kännas som det är tre olika verkligheter. Kommer behöva dom där veckorna efter jag slutat jobba och fram till att skolan börjar för att få hjärnan att förstå vad det är som händer.

Och under tiden när hjärnan håller på att få ihop ett och annat så ska jag ha skoj. Jag ska träffa familj och vänner. Umgås med Mathias. Visa L vilken enorm sjövana jag har och kanske t.o.m kasta ankare utan att låta det komma i närkontakt med mitt ben först... (AJ!)
Lite semester alltså. Skönt.

Och förresten, den vanligaste frågan just nu är om jag och Mathias ska flytta ihop.
Svaret är nej.
Så nu vet ni det :)

Inga kommentarer: