01 oktober 2007

Dessa burkkonstruktörer -del två

Kära vänner, jag har halsfluss igen.

Har varit riktigt besvärlig i helgen. Mathias har fått skjutsa mig hit och dit till läkare och apotek.
Men den här gången har jag inte varit sådär sjuk som sist. Onej. Väldigt underbart skönt.

Läkaren sa åt mig att jag inte fick dela bulle med nån.
Nähä?
Havreflarn då?

Och faktiskt så tror jag att burkkonstruktörerna tog åt sig en hel del av mitt inlägg rörande hur medicinburkarna är oöppningsbara.

(Nu kan vi väl för min skull låtsas att det är samma läkemedelsföretag som förra gången. Faktumet att det är ett helt annat märke förstör min glädje lite...)

Visst är det coolt! Det lönar sig att blogga. Läkemedelsföretagen lyssnar på mig.
Jag höjde min röst och blev hörd.
(Inte så lätt när man har halsfluss).
(Rösthöjarbiten alltså).

Hm...

Inga kommentarer: