08 juli 2006

antik gardinstång bortskänkes!

Fantastiskt! Jag har inte gjort något uppenbart klantigt på hela dagen. Framsteg!

Idag har jag stått och balanserat på en stol för att försöka få ner min gardinstång som sitter fast med fästen i taket. Lättare sagt än gjort. Efter att ha konsulterat L för experthjälp fick jag tillslut ner den, men jag blev inte så mycket lyckligare för det. Upptäckte ganska snabbt att gardinstången som suttit här sen 60-talet (och därmed borde klassas som antik) inte alls gillade mina prylar från 2000-talet. Så trots att jag har tre omgångar med nya gardiner har jag inte kunnat sätta upp några. och jag får inte tillbaka gardinstången upp i taket igen, så den ligger opassande på mitt golv.

Imorgon åker jag hem till familjen. L kommer och möter upp mig när jag byter tåg, så hinner vi träffas lite och så kan hon se till så att jag inte hamnar i Falun eller Östersund, något som jag annars tror skulle kunna inträffa med den otur jag haft de senaste veckorna. Trots att klockan har passerat midnatt har jag inte packat klart än. Är lite av en sistaminuten-fantast...

Nu ska jag försöka få lite sömn i kroppen.
Godnatt världen!

1 kommentar:

Anonym sa...

[url=http://community.gazzetta.gr/profiles/blogs/consolidate-credit-cards ]bank loan to consolidate credit cards [/url]how to consolidate all credit cards non profit consolidate credit cards consolidate high interest credit cards
[url=http://www.officialflo.com/profiles/blogs/consolidate-credit-cards ]consolidate credit cards and student loans [/url]consolidate credit cards low prices bill consolidation consolidate credit cards consolidate student loan credit cards
[url=http://community.bonniehunt.com/profiles/blogs/consolidate-credit-cards ]need to consolidate three credit cards [/url]consolidate student loan credit cards loan for consolidate credit cards consolidate credit cards in nevada