03 september 2006

Slappt

Idag borde jag ha fortsatt att rensa lite bland mina ägodelar. Men istället har det blivit en lång sovmorgon och nån form av brunch. Väntar på att L ska komma hem ifrån Göteborg. Medan jag väntar sorterar jag lite bland mina foton. Just nu är koncentrationen på Thailand. Den fantastiska resan som var galen och allt för kort. Vill tillbaka.

Igår när jag kom hem från jobbet och var så där jättetrött som man bara kan vara om man har jobbat en hel dag, blev jag placerad i tv-soffan medan M och H fixade mat. Lyxigt. Fantastiskt. Jag blir glad i hjärtat. Grabbsen var så flitiga och duktiga så. Hade till och med bakat muffins. De hade iofs glömt att smöra muffinsplåten så jag fick bända upp konstverken med en smörkniv. Urtjusigt! "Bygg din egen muffins." Som avslutning på en fantastisk kväll fixades floating boats... Idé á la H.

Ikväll ska jag jobba. Har ett kort pass på 4 timmar. Från och med imorgon börjar vi med det nya schemat och det kommer bli en intressant historia... Min dygnsrytm kommer att vara allt annat än balanserad! Mina föräldrar är väl dom som bäst vet min förmåga att kunna vända och vrida på dygnets timmar. En egenskap jag som bebis använde mig mycket av...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du Anna, att vända på dygnet var du ju redan som liten baby expert på.Det glömmer vi nog aldrig! Sen har du ju fortsatt att vara nattuggla, så att jobba på natten kommer du klara galant!

Mamma L